Lógica de OU nos perfis

Tenho o seguinte código que filtra o acesso de visualização dos registros de um dado perfil:
“pad_2”: {
“data”: [
{
“field”: “status”,
“value”: “Aberto”
}
],
“fields_excluded”: [],
“fields_readonly”: [
“*”
],
“manage_structure”: 0,
“can_create”: 0
},

Gostaria de ter mais opções de value onde a pessoa poderia ver o registro, exemplo de uma lista de opções (Aberto, Enviado, Autorizado, Contestado, Completo). A pessoa deveria poder ver o registro nos status Aberto e Contestado. Como faço isso pelo perfil? Atenciosamente,

Hey @sfernandes ,

I’ve written an example in another topic that I believe covers your issue, and you can check how to do it here:

Let me know if you need any more help :slight_smile:

Opa @sfernandes

Eu escrevi um exemplo em outro tópico que acredito que cubra o que você precisa, e você consegue ver como fazer aqui:

Se precisar de mais alguma ajuda é só avisar :slight_smile:

1 Like

If I do permissioning in low code for a group of users… will I have to remain in low code forever for that group?

I mean… consider the example above. Let’s say another table is created and I want to give that group access to that new table.

What happens if I add by normal mean the new table? Will it OVERWRITE the low code permissioning? Or will it just add a line for the new table?

Or none of that, but rather, low code and no code permissioning work completely separate?

Hey @RogerPenna if you downgrade your plan, the lowcode permission you made will remain but you won’t be able to edit it.

But yes, if you edit in no-code, the relevant parts will be overwritten

Yes, I was not really asking about downgrading the plan, but about the fact you can change permissions in LOW CODE and NO CODE (editar cargo> permissões and editar cargo>gerenciar tabs)

Thus what I mean is… if I go in low code and edit permissions for the group “Logistics Management” for example, what happens if I go into editar cargo> permissions, if I have a new tab? Will it overwrite my low code?