Acesso a tabelas

Caros, Boa tarde!

Criei um usuário master e quando eu fiz este user eu retirei o acesso a algumas planilhas, seria possível dar acesso para esta pessoa ou só por código?

No caso tem eu como admin e outra pessoa.

Hey, @willian.faria

Master/Admin users will always have access to everything in Jestor. You can’t restrict tables from them.

If the table is not appearing for them, it might just not be selected to display in the menu. You can do that by clicking on the three dots and going to Show all tabs.

Fala, @willian.faria

Usuários Master/Admin sempre terão acesso a tudo no seu Jestor. Você não consegue restringir o acesso a tabelas para eles.

Se a tabela não está aparecendo no usuário deles, talvez apenas não estejam selecionadas para exposição no menu. Você consegue fazer isso clicando nos três pontos e clicando em Show all tabs.

@willian.faria – We launched a feature update for Roles (Beta) recently, and it might be something very helpful for you!

We showed it off and discussed it a bit on our livestream today starting at about 1:19 on YouTube here: (New Roles feature and Sales CRM template - YouTube)

Here is the documentation for the low-code for even more options!

Show!!!
Muito obrigado, era isto mesmo!

1 Like